Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Φτιάχνω ένα σπιτάκι για ξωτικά του κήπου της φαντασίας!


φωτογραφία από 
Η κόρη μου λατρεύει όλες αυτές τις ιστορίες για ξωτικά που φτιάχνουμε κάθε βράδυ πριν  να κοιμηθεί.Για την Βικτώρια Πλαμ, το ξωτικό νεράιδα των παιδικών μου χρόνων, σας έχω μιλήσει...Έχω φυλάξει ένα παραμυθάκι  και ψάχνω παντού, ακόμα και σήμερα, να βρω τα υπόλοιπα, να τα διαβάζω στην κορούλα μου...Και χθες μου γεννήθηκε μια ιδέα...Πώς μπορώ, άραγε, να φτιάξω με το παιδί μου ένα σπιτάκι για την Βικτώρια Πλαμ και τους φίλους της, τα ξωτικά που ζουν στον κήπο της φαντασίας; 
 φωτογραφία από 
Τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι πέτρες, ξύλα, κοχύλια, λουλούδια και φύλλα...Νομίζω οτι αυτά αρκούν, εάν η καλή νεράιδα τα πασπαλίσει με ονειρόσκονη...Δείτε ένα υπέροχο σπιτάκι για τα ξωτικά του δάσους! Μπορεί να φτιάξετε κι εσείς, το δικό σας...Και ο κήπος σας να γίνει παραμυθένιος!
φωτογραφία από 
Ύστερα, ξέχασα να σας πω, πως το σπιτάκι των ξωτικών έχει έναν υπέροχο κήπο φαντασίας...Δείτε τον!
φωτογραφία από 
Παραμυθένιος...
φωτογραφία από 
Ένα μαγικό πέρασμα στην χώρα του ονείρου...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

1 σχόλιο:

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...