Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Πώς να φτιάξετε ένα υπέροχο φαναράκι που φωσφορίζει την νύχτα, για το παιδί σας!



Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή μου άρεσε πολύ να περπατάω με τον μπαμπά μου στο σκοτάδι και να κρατάω στο χέρι μου ένα φαναράκι. Το δικό μου, ήταν ένα γυάλινο βάζο που μέσα του είχα κλείσει πυγολαμπίδες. Το έπαιρνα μαζί μου όταν περπατούσαμε την νύχτα, στην θάλασσα. 
Μια εξαιρετική ιδέα είναι να φτιάξετε ένα φαναράκι για το παιδί σας. Θα του αρέσει πολύ να το παίρνει μαζί του, την νύχτα όταν θα περπατάτε στην εξοχή και να το φέρνει σπίτι σας.Ακόμα, κι εάν δεν βρείτε πυγολαμπίδες περπατώντας στην εξοχή, την νύχτα...
Μπορείτε να φτιάξετε πολλά φαναράκια σαν αυτά εδώ, που λάμπουν και να τα στολίσετε με κορδέλες στο μπαλκόνι σας.  Όταν πέσει η νύχτα το φως του θα είναι μαγικό. Το συγκεκριμένο φαναράκι μπορείτε να το δώσετε στο παιδί σας να το πάρει, ακόμα και στο δωμάτιό του, την νύχτα. Θα φωτίσει, γλυκά τα όνειρά του.
Μπορείτε, κι εσείς να φτιάξετε με το παιδί σας, φαναράκια σαν κι αυτά χρησιμοποιώντας μπογιές που φωσφορίζουν στο σκοτάδι και τις βρήκα εδώ.
Θα δοκιμάσω, σίγουρα, να το φτιάξω με την κόρη μου. Μου αρέσει πολύ. Ακόμα, και σήμερα κάθομαι και κοιτάω το φως στα φαναράκια σαν παιδί. 
Για να φτιάξετε το φαναράκι σας θα χρειαστείτε ένα γυάλινο βαζάκι, ένα πινέλο και μπογιές που φωσφορίζουν.
Παίρνετε  το πινέλο σας και κάνετε πιτσιλιές. Πολύ απλό. Αυτό, σίγουρα, θα το κάνει η κορούλα μου! Θα της αρέσει πολύ!
Βάζετε το βάζο σας κάτω από μία λάμπα, ή το αφήνετε στον κήπο σας, στον ήλιο να φωτίσει.
Την νύχτα, στο σκοτάδι, συμβαίνει κάτι μαγικό! Λάμπει!
Φτιάξτε, φαναράκια για όλους. 
Ποιο παιδάκι δεν θα ήθελε να το έχει μαζί του, στο σκοτάδι; Στολίστε τα, παντού! Θα σας δείχνουν τον δρόμο της επιστροφής. 
Μπορείτε να βάψετε τα φαναράκια σας σε διάφορα χρώματα. Αυτό, θα είναι καταπληκτικό!Στολίστε τα παντού!
 Διαβάστε,  αυτό  το άρθρο, κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να  αγοράσετε τα προϊόντα. 

21 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ! θΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχουν λόγια! Τέλειο! Χαίρομαι, πραγματικά, που ανακάλυψα το blog σου! Νίκη, Ξάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Καλό Πάσχα να έχουμε! Με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαγικό το blog σου Ζέφη! Άννα Σουηδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα!! Κάθε μέρα αναρωτιέμαι τί απίστευτη δημοσίευση θα κάνεις!! Πραγματικά πανέμορφο το φαναράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ΄ευχαριστώ Taelia μου για τα καλά σου λόγια! Καλό Πάσχα να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου! Είναι μια καταπληκτική ιδέα για μικρούς και για μεγάλους! Κιεμένα μου αρέσει το φως το βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα μπορείτε να μας πείτε αν υπάρχει αυτο το χρώμα που φωσφοριζει σε κάποιο κατάστημα στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν υπάρχει...το έχω ψάξει παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστω για την άμεση απάντηση. Δεν υπάρχει ούτε στο Leroy Merlin ? στο internet που το βρηκες πως έκανες την παραγγελία; Με πιστωτική τους εμπιστευεσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν υπάρχει... Και βέβαια, έχω εμπιστοσύνη, έχω πάρει πολλά πράγματα με μία προπληρωμένη κάρτα αγορών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έστειλα τον άντρα μου στο Leroy Merlin και του είπαν για σπρει ότι έχει, που φωσφοριζει, το πήρε . Ξέρεις αν κάνει αυτο για γυαλί; Πάντως σε ευχαριστω που απαντας τόσο γρηγορα, είμαι πολυ χαρούμενη που βρήκα την σελίδα σου , με ξεμπλοκαρει απο τα προβληματα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To σπρέι που φωσφορίζει το ξέρω...αλλά για να φτιάξεις το φαναράκι σου, δεν κάνει. Το άλλο που προτείνω είναι σε υγρή μορφή και ζωγραφίζεις, με πινέλο, πάνω στο γυαλί...Το σπρέι το ψεκάζεις...δεν έχεις έλεγχο του σχεδίου πάνω στο γυαλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπό να σας ενημερωσω οτι τα αγόρασα και όντως φωσφοριζουν! Ειναι πολύ ωραία! Πήρα το πορτοκαλί, το πράσινο και το λιλά. Απλώς με τη λάμπα δεν έκανε τίποτα και την επόμενη μέρα τα αφησα όλη μέρα στο μπαλκόνι που είναι φωτεινό και φωσφόριζε μετά! Θα τα κάνω αποχαιρετιστήριο δωράκι στα γενέθλια και θα τα γεμίσω καραμέλες και γλυφιτζούρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλεια ιδεα!!εκτος απο amazon ξερετε πουθενα αλλού σε κάποιο καταστημα στην Αθήνα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχ ολα ειναι υπεροχα αλλα αν οχι ολα, σχεδον ολα ειναι απο εξωτερικο. Σε Ελλαδα δεν υπαρχει αυτο το χρωμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν υπάρχει στην Ελλάδα τουλάχιστον, όσο το έχω ψάξει. Από το Amazon αγοράζω πράγματα εδώ και δέκα χρόνια. Είναι εύκολο,αξιόπιστο, βρίσκεις τα πάντα και οι τιμές τους είναι ασύγκριτα χαμηλότερες από αυτά που υπάρχουν στην Ελλάδα γιατί δεν έχουν κόστος μεταπώλησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ena comment sto Amazon elege pws den leitoyrgei kai toso...eprepe na to vapsei treis fores kai ta 30ml den eftasan kai na valei katw apo ti lampa wres kai wres....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα που αλλου μπορουμε να βουμε αλλου αυτη τη κολλα γτ εκει που εχει τεειωσει? κ ποση κολλα χρειαζεται περιπου σε καθε βαζζακι? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μηπως θα μπορουσε καποιος να μου πει πως βγαινει ο λεκες απο τη φωσφοριζε μπογια απο παντελονι και γενικα απο τα ρουχα;
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...