Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Σαλόνι ομορφιάς για τις κούκλες μας!


Την Κυριακή είχαμε πάει με την κόρη μου σε ένα πάρτι. Μία γλυκιά Μίνι ζωγράφισε στο προσωπάκι της μία πεταλούδα. Της άρεσε τόσο πολύ. Έτσι, σήμερα, σκεφτήκαμε να περάσουμε την μέρα μας βάφοντας τις κούκλες μας. Ένα θα σας πω. Είναι ένα παιχνίδι απόλυτα συναρπαστικό! 
Της έδωσα ένα τσαντάκι με παλιά μου καλλυντικά, πήρε τις κούκλες της και άρχισε να βάφει. Ξεκίνησε, όπως  βλέπετε από τα φρύδια, τους έδωσε σχήμα. 
Ύστερα άρχισε να τις βάφει με σκιές και κραγιόν. Της άρεσε τόσο πολύ αυτό! Αλλά κι εγώ ήμουν τόσο χαρούμενη να αξιοποιούνται τα παλιά καλλυντικά μου τόσο δημιουργικά. 
Στην αγαπημένη της κούκλα ζωγράφισε το πρόσωπο -πεταλούδα. Και ήταν υπέροχη!
Επιστρατεύτηκε κάθε μέσο για ένα όμορφο αποτέλεσμα! 
Ύστερα, αποφασίσαμε να κάνουμε τις κούκλες μας μπάνιο. Αυτό ήταν το πιο διασκεδαστικό μέρος του παιχνιδιού. 
Καθόμουν και έβλεπα την κορούλα μου να παίζει τόσο χαρούμενη! Μιλούσε συνεχώς! Έφτιαξε ένα όμορφο παραμύθι για νεράιδες που κολυμπούν σε μία λίμνη. 
Τα καλύτερα παραμύθια φτιάχνονται μέσα από το παιχνίδι! 
Η γοργόνα της κολυμπούσε χαρούμενη όταν ξαφνικά...
Ένα βασιλόπουλο κινδύνεψε να πνιγεί...
Και φυσικά τον έσωσε! 
Υπάρχει πιο όμορφο παιχνίδι για το καλοκαίρι; 
Δεν νομίζω! 
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...