Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Πλέκοντας έναν παιδότοπο με βελονάκι!



Πολλές φορές κοιτάζω την γιαγιά της κόρης μου που πλέκει, μαγεμένη και σκέφτομαι πόσο όμορφο είναι αυτό που κάνει με αγάπη. Αλλά αυτό που βλέπω, δεν το είχα φανταστεί, ποτέ! Ότι δηλαδή θα μπορούσε ποτέ να φτιαχτεί ένας παιδότοπος πλέκοντας με το βελονάκι! 


Αναρωτιέστε όπως κι εγώ πώς γεννιέται μια μεγάλη ιδέα; Από κάτι απλό. Την σκέψη ενός παιδιού. Ήταν  στα μέσα της δεκαετίας του 1990 όταν η Toshiko Macadam Horiuchi από την Ιαπωνία παρουσίαζε σε γκαλερί τέχνης το πρώτο μεγάλο γλυπτό της κατασκευασμένο με βελονάκι. Και τότε όπως μας λέει η ίδια, συνέβη κάτι μαγικό. 


"Δύο παιδιά με πλησίασαν και μου ζήτησαν ευγενικά εάν θα μπορούσαν να αναρριχηθούν στο έργο μου, που έμοιαζε με μεγάλη αιώρα στον τοίχο".Εγώ συμφώνησα, αν και ομολογώ ότι είχα λίγη νευρικότητα μήπως και το καταστρέψουν…», λέει η Horiuchi εξηγώντας ποια ήταν η αφορμή για τη δημιουργία του «πλεκτού» παιδότοπου!


"Τα παιδιά ανέβηκαν στην κορυφή και ξαφνικά γεννήθηκε μια καταπληκτική ιδέα"! Μαγική στιγμή! 


Αρκετά χρόνια αργότερα, ο πρώτος παιδότοπος πλεγμένος εξ ολοκλήρου στο χέρι με το βελονάκι είναι γεγονός. Πανδαισία χρωμάτων και φαντασίας!

Σε συνεργασία με τους μηχανικούς TIS & Partners και τους αρχιτέκτονες Takano Landscape Planning δημιουργήθηκε ένας  χώρος  ονείρου για  παιδιά!
'Ολα  φτιάχτηκαν με το βελονάκι, χιλιάδες πολύχρωμες κλωστές και απίστευτη φαντασία...Να υπήρχε ένας τέτοιος παιδότοπος και για μεγάλους.

Χρειάστηκαν πολλά πολλά χρόνια επίπονης εργασίας προκειμένου να ολοκληρωθεί ο παιδότοπος.


Όπως όλα τα σπουδαία και όμορφα στην ζωή πράγματα θέλουν υπομονή. Έχετε, αλήθεια δει πιο ευτυχισμένα παιδιά από αυτά; 

Τα όνειρα είναι για να γίνονται πραγματικότητα. 
Είχα την τύχη να μεγαλώσω στην Μύκονο και όταν ήμουν παιδί, στεκόμουν με τις ώρες και παρακολουθούσα στην προγιαγιά του καλύτερου φίλου μου, να υφαίνει υπομονετικά στον αργαλειό της. Είχα την τύχη να ξαπλώνω πάνω στα πολύχρωμα υφαντά, να την κοιτάω και να ονειρεύομαι πως βγήκε από παραμύθι. Ωραία παιδικά χρόνια... Νομίζω θέλω θ' αρχίσω να πλέκω σαν την γιαγιά, την προγιαγιά. Τι ωραίο είναι να σκαρφαλώνεις σε πολύχρωμες κλωστές ονείρου.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


2 σχόλια:

  1. Ας το καλο.Εχω δει να πλεκουν διχτυ για να μην πεσει η αδερφη μου απο το κρεβατι αλλα αυτο ξεπερνα καθε φαντασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικό..Αν σου αρέσει και ξέρεις να το κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...