Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Φωτάκια βγαλμένα από παραμύθι για το παιδικό δωμάτιο!


Ξέρετε ότι την νύχτα τα κουνελάκια ξυπνάνε, τρυπώνουν στο παιδικό δωμάτιο, το γεμίζουν φως και διώχνουν μακριά τα τερατάκια; Είναι ένα υπέροχο φωτάκι για το παιδικό δωμάτιο που λειτουργεί με μπαταρίες.  Μπορείτε να το βάλετε σε όποιο σημείο στο παιδικό δωμάτιο θέλετε ή να το πάρετε μαζί σας εάν ταξιδέψετε.  Θα το βρείε εδώ.

Αλλά κι αυτό ο μικρό μανιτάρι φωτιστικό με μπαταρίες είναι απλά μαγικό! Το έχω πάρει στην κόρη μου και όλο μου ζητάει να της πάρω κι άλλα να φτιάξει όπως μου λέει ένα μαγικό κήπο από μανιτάρια. Το βράδυ όταν το ανάψετε αλλάζει χρώματα και η μικρή μου το κοιτάει μαγεμένη! Θα το βρείτε  εδώ. 
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...