Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Παίζουμε μαζί junior! Η κόρη μου φτιάχνει το δικό της blog

Στο Παίζουμε μαζί γιορτάζουμε! Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω το νέο μας "παιδί"- blog. Eίπαμε να το ονομάσουμε Παίζουμε μαζί junior. Είναι το blog της κόρης μου της Αντριάνας που μόλις έκλεισε τα 7.
Η αλήθεια είναι ότι μου ζητούσε πολύ καιρό να της επιτρέψω να φτιάξει ένα. Σ΄αυτό νομίζω ότι συνετέλεσε το γεγογός ότι με βλέπει να ασχολούμαι πολύ με το δικό μου blog οπότε το να μπει στην διαδικασία να θέλει να μάθει και να φτιάξει το δικό της ήταν κάτι πολύ φυσικό. 
Η κόρη μου 7 χρονών και πηγαίνει στη δευτέρα τάξη και πιστεύω ότι θα αγκαλιάσετε το blog της με την ίδια αγάπη που έχετε εδώ και 3 χρόνια αγκαλιάσει το Παίζουμε μαζί. Και με περισσότερη γιατί γράφονται όλα από την ίδια που μαθαίνει .Θα χαρούμε πολύ να το επισκέπτεστε τακτικά με τα παιδιά σας. Για να το δείτε κάντε κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...