Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Όταν γίνεσαι μαμά μαθαίνεις την αληθινή αγάπη!


Όταν έμαθα ότι θα γινόμουν μαμά, ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Όλη αυτή η αναμονή να την ακούσω, να την πάρουμε στην αγκαλιά μας.

Μετρούσα κάθε μέρα, κάθε νύχτα, κάθε λεπτό. Έφτιαχνα το δωμάτιο της , χάιδευα τα παιχνίδια της, τα ρούχα της  και ονειρευόμουν να έρθει. Μόνο να έρθει...σαν την Άνοιξη.
Σαν το πρώτο φως, μετά από χειμώνα. Ήθελα τόσο να  έρθει. Όπως δεν έχω θελήσει τίποτα πιο πολύ στην ζωή μου. Χάιδευα την κοιλιά μου, μόνο, να την ακούσω. Κι όταν βάζαμε, με τον μπαμπά, τα χέρια μας ερχόταν πάνω μας. Και χαμογελούσαμε με την ψυχή μας. 


Όταν γίνεσαι μαμά μαθαίνεις την αληθινή αγάπη. Να δίνεις χωρίς να θέλεις τίποτα. Μόνο, να δίνεις. Ποτέ πια δεν είσαι μόνη. Όταν γίνεσαι μαμά έχεις στα χέρια σου δύο μικρά χεράκια, τον κόσμο όλο. Μονάκριβο παιδί μου σ΄αγαπώ με όλη μου την ψυχή. 
Κάνω μια ευχή, να είμαι καλή μαμά, να έχω υπομονή να σε μεγαλώσω. Να είσαι ευτυχισμένο, μικρό μου που όταν γελάς ο κόσμος μας φωτίζει. 
 Ζήστε την ζωή σήμερα...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

3 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά Ζέφη!!!! Υπέροχη και πολύ συγκινητική ανάρτηση!!!!! Κάπως έτσι αισθανόμαστε όλες οι μανούλες.... μου θύμισες πολύ όμορφες στιγμές!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Natasha! Χρόνια Πολλά σε όλες τις μαμάδες του κόσμου! Στα χέρια μας κρατάμε την ζωή, το πιο θείο δώρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σου Ζέφη! Και χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες σήμερα, αλλά και όλο το χρόνο, δεν χρειάζεται να θυμόμαστε μόνο σήμερα, τι υπέροχος άνθρωπος είναι η ΜΑΜΑ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...