Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Όνειρο ήτανε...Αλκίνοος Ιωαννίδης

My angels, Miscarriage, Stillbirth, loss of a child, Angel baby.
Ο ουρανός ανάβει τα φώτα
τίποτα πια δε θα `ναι όπως πρώτα
Ξημέρωσε πάλι

Ξυπνάω στο φως, τα μάτια ανοίγω
για λίγο νεκρός, χαμένος για λίγο
Ξημέρωσε πάλι

Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο, 
μαζί με του ονείρου τον πολύχρωμο κύκνο
Μην ξημερώνεις ουρανέ
Άδεια η ψυχή μου, το δωμάτιο άδειο
κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
το λυγμό της να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε.
Mother Daughter Tattoos Ideas


Θα ξαναρθείς μόλις νυχτώσει
και τ’ όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει
Θα `μαι κοντά σου

Resultado de imagem para mãe e filho desenho tumblr
Μόνο εκεί σε βλέπω καλή μου, 
εκεί ζυγώνεις κι ακουμπάς την ψυχή μου
με τα φτερά σου
Missing so many loved ones...
Μα το πρωί χάνεσαι φεύγεις, 
ανοίγω τα μάτια κι αμέσως πεθαίνεις
Μην ξημερώνεις ουρανέ
66 Amazing Mother Daughter Tattoos
Άδεια η ψυχή μου, το δωμάτιο άδειο
κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
το λυγμό σου να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε...
I love you and miss you so much Robby, it's slowly killing me.

A child of any age. Missing my son so very much.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...