Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Τι θα ήθελα ν΄ανακαλύψει η κόρη μου, στη ζωή της...


Εάν ήθελα να  ανακαλύψεις κάτι στη ζωή σου,  κόρη μου, θα ήταν αυτά.  Ανδριάνα μου, η  ζωή είναι ένας ύμνος χαράς...


Είναι η γέννηση...
Το πρώτο φως...σαν αυτό που αντίκρυσα όταν σε είδα...
  Η αγάπη...
 
Είμαστε φτιαγμένοι από το υλικό των αστεριών...
"Μανούλα μου...βιάζομαι..."Όλα θέλουν τον χρόνο τους κορούλα μου...κοίτα γύρω σου την ομορφιά...
 
Σ΄αγαπάω και στα μάτια σου, βλέπω όλη την ομορφιά του κόσμου...
Μονάκριβο σαν όλα τα διαμάντια τ'ουρανού, παιδί μου...Εσύ είσαι ο φάρος μου...


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


5 σχόλια:

  1. Τί όμορφες σκέψεις!!
    (πόσο μου αρέσει το blog σου..αισιόδοξο και φωτεινό,όπως πρέπει να είναι η ζωή μας!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ χαίρομαι που ανακάλυψα το μπλογκ σου, Ζέφη! Είσαι καταπληκτική παιδαγωγός και σίγουρα και φανταστική μαμά!!! Πολύ όμορφες οι ιδέες που μοιράζεσαι!! Είμαι κι εγώ μαμά 2 παιδιών και πάντα αναζητώ κάτι καινούριο και όμορφο να δείξω στα παιδιά μου...Σ' ευχαριστώ πολύ για την έμπνευση!

    ~Μελένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώ Μελένια μου για τα καλά σου λόγια. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου! Να περνάτε πάντα όμορφα, με αγάπη και χαρά στο σπίτι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, αγαπάω πολύ το Παίζουμε μαζί...και μου δίνετε δύναμη να θέλω να συνεχίσω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρος πως θα τα ανακαλύψει,μέσα από την ευαισθησία και την αγάπη που της προσφέρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...