Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Διακοσμήστε το παιδικό δωμάτιο με έναν παγκόσμιο χάρτη. Και ταξιδέψτε στον κόσμο!


Δεν ξέρω για σας εμένα πάντως μου αρέσουν τα ταξίδια. Και από τα ταξίδια που κάνω, πάντα κρατάω τους χάρτες της χώρας που επισκέπτομαι. 
Χάρτες της πόλης, του μετρό, χάρτες με τα μουσεία, μικροί, μεγάλοι, χάρτες χάρτες χάρτες.
Και η κόρη μας είναι πάντα μαζί.Γιατί κάθε ταξίδι με την κατάλληλη προετοιμασία μπορεί να γίνει απολαυστικό! 
Σκεφτόμουν να κρατήσουμε την μαγεία από τα ταξίδια και να κάνω και το παιδί μου να τα αγαπήσει.  Θα ήθελα πολύ να φτιάξω ένα δωμάτιο  σαν κι αυτό για την κόρη μου. Θέλετε ν' ανανεώσετε την διακόσμηση στο παιδικό δωμάτιο; Διακοσμήστε το παιδικό δωμάτιο με έναν παγκόσμιο χάρτη. Μα είναι υπέροχος! 
Είναι όμορφος, εκπαιδευτικός, θα κάνει το παιδί σας να ονειρευτεί. Θα τον βρείτε εδώ. 
Μπορείτε να μιλήσετε στο παιδί σας για τον κόσμο, να του πείτε παραμύθια από κάθε χώρα και να σχεδιάζετε παρέα τα ταξίδια που θα κάνετε  μαζί. 
Όταν θα "μεγαλώσω" θέλω μόνο να σκέφτομαι τα ταξίδια που έκανα με το παιδί μου.Και να το δω ν΄ανοίγει τα φτερά του...να ταξιδέψει. 

Διαβάστε κι αυτό το άρθρο κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να αγοράσετε τον παγκόσμιο χάρτη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...